Tunga ögonlock



Det är vid den här tiden på dygnet som ögonlocken börjar bli riktigt tunga och man bara längtar hem till sängen!
Vi har väldigt lungt och skönt här på jobbet i natt också så jag kommer troligtvis att kunna ta ut min sovtimme om en stund.
Vi har egentligen vaken-natt när vi jobbar men arbetsgivaren tillåter en timmes vila/person och natt om det är lugnt.
Den där timmen är sååå skön och jag som har så lätt för att somna slocknad ofta så fort jag lägger huvudet på kudden.
Hoppas ni har sovit gott och ha en bra dag!
1 Vaniljis:

skriven

Sov sött, natti natti.

2 Jenny:

skriven

Detsamma!
Fast jag är en sån som aldrig kan ta en "power nap". En timmas sömn skulle krossa mig,blir helt förstörd av det!
Maken kan lätt sova en liten stund för att bli piggare men jag blir tok seg och får ont i huvudet.
Vad gör jag för fel *L* ???

3 Helen:

skriven

Hoppas du sover gott nu :)
Jag håller med ovanstående kan inte sova en stund, somnar inte till natten då.

4 evans:

skriven

Nu ligger du kanske hemma och sover då? Skönt. Hoppas du får en bra dag!

5 Sveinvilje:

skriven

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

Kommentera här: