Tårar och gåshud

Både jag och min vän Matmia har så här i Pride-festivalens anda kommit att tänka på den fantastiska duetten Barcelona med Freddie Mercury och Montserrat Cabelle. Det här är ett framträdande som ger mig gåshud och tårar i ögonen.

 
1 Trolda:

skriven

En av världens absolut bästa låtar!!!
Trolda - Rrrrryser....

2 crue Annika:

skriven

riktigt bra jag har pride tema video på min blogg oxå nått måste ja ju ha när ja inte e där ...ha en fin kväll

3 solgudinna:

skriven

Vilka röster, mmmm.
Kram.

4 Jenny:

skriven

Freddie har kanske en av världens bästa röster genom tiderna. Fatta att kunna sjunga så olika genrer ...
Hur var det nu? Dog inte han innan invigningen till OS?

5 Think Twice:

skriven

Älskar den rösten.....man ryser långt ner i tårna!

6 evans:

skriven

Jag har dammat av mina Queen-skivor här hemma. Han sjunger ju alldeles fantastiskt bra! Ha det bra!

7 Maria:

skriven

Fantastiskt att lyssna på.

8 My:

skriven

Otroliga röster!

9 Lotta:

skriven

Han sjunger som en Gud!

10 ejmis:

skriven

Jenny: Det här ska visst ha varit hans sista framträdande, men när det var exakt det minns jag inte.

11 Helen:

skriven

Ja hur härlig är inte den, precis som du säger *Gåshud*
Förövigt tycker jag att Freddie var en av världens bästa sångare, synd att han gick i en för tidig grav :(

12 Torkelbeatrice:

skriven

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

Kommentera här: