Slut med toalettkö??

Vem har inte stått i toalettkön på damernas och önskat att man skulle kunna göra som grabbarna??
Nu har företaget Urinell kommit på  lösningen.
Vad tror ni om detta tjejer?? Titta på hela filmen innan ni bestämmer er för "flipp eller flopp".
Jag fick tipset från Junitjej.


                      
1 Junitjej:

skriven

Svar till ejmis: Helt ok att du tog med dig videoklippet!

2 Maria:

skriven

Ja vad ska man säja...tror det blir flopp. Verkar lite krångligt tycker jag..*L*

3 evans:

skriven

Vilka påhitt! Filmklippet på den där sajten vågade jag inte ens klicka på av rädsla för vad som skulle dyka upp... Mja, jag klär nog hellre in den offentliga toalettstolen med papper och sätter mig ned...
Hoppas att du haft en bra dag idag!

4 Mia:

skriven

Njaaa..det verkade lite så där...men det vore häftigt att gå in på herrarnas *L*

5 Pia:

skriven

herre gud va jag garvade när jag tittade på filmklippet, goa spanjorer....nja...tror kanske inte jätte mycket på iden men dissa den helt vill jag nog inte, "halvdiss"

6 My:

skriven

Men gud, lite väl tydlig eller? Visade mer än man behövde se....nej, inget för mig :))

7 Åsa:

skriven

Garvar..e det bara jag som gillar idén?? Skitfräckt..o kan absolut valsa in på "herrarnas" o ställa mej med min lilla "mugg".. ; )

8 kicki:

skriven

Ja himla behändigt...nog skulle jag prova detta..
kram från kicki

9 Camilliondollar Baby:

skriven

Nja, jag vet inte... Nog perfekt om man behöver kissa ute i naturen.

10 Mia:

skriven

Hmm, jag är nog mest imponerad av Homer's toarulle som aldrig tar slut...sån vill jag ha istället!! *L*

11 Caroline:

skriven

haha, fan vad kul :P fast jag skulle dock aldrig ens testa det, men väldigt kul ide var det.

12 Pia:

skriven

Hahahah jag fick mig ett gott skratt i alla fall men nääää

13 Abdirahmanhelen:

skriven

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

Kommentera här: