1 A:

skriven

Fy fasiken.....

2 Åsa:

skriven

Hihihi...e nog både och..beroende på betraktaren..
; ) men för min del..Nope! Tack så hemskt mycket för din kommentar! Den värmde! Kraaaam...

3 sofia:

skriven

Oj..

4 Cajsa:

skriven

Nope, nej, njet...

5 Jag:

skriven

Odjur..xD

6 Vaniljis:

skriven

Beauty is in the eye of the beholder.. Men nej, ingen skönhet för mig.

7 Junitjej:

skriven

Odjur!

8 My:

skriven

Odjur absolut! Undrar om han tänker se ut så resten av livet eller på ålderdomens höst tar bort ringarna i öronen??

9 Jenny:

skriven

nej nej nej

10 ejmis:

skriven

Motsatsen till ögongodis tycker jag!!

11 Mia:

skriven

Nääää, inte kan jag tycka det är vackert...originellt kanske...

12 Helen:

skriven

ja vad ska man säga, skönare har jag väl skådat!

13 Sara:

skriven

Dom där näs uttöjningarna förstör annars kanske de kan vara någorlunda.. oavsätt ett hopplöst fall

14 Mimi:

skriven

Tycker han ser mest läskig ut...

15 Patricia:

skriven

Ush! Jag tycker det är jätte äckligt och fult med töjningar och sån skit!

16 Camilliondollar Baby:

skriven

Lite för mycket för min smak!

17 Lotta:

skriven

Nä fy i helvete va fult!!! (ursäkta språket)

18 annie:

skriven

min bror har det i öronen, hämskt

19 Carina:

skriven

Stackars mamma :(

20 Pia:

skriven

jag tackar gud att mina söner eller dotter inte ser ut så...visserligen har de äldsta tatueringar (jag med) men se ut som ett kollegieblock betackar jag mig ifrån

21 Marie:

skriven

Usch, jag blir spyfärdig!

22 My:

skriven

usch... :p

Kommentera här: