Såå bra!!



Har kommit en bit in i boken nu och den är verkligen så bra!!
Jag tycker faktiskt den har varit bra redan från första sidan, det är något med hans sätt att skriva...
Nu måste jag hoppa in i duschen, jobbet väntar!
1 Anna´h:

skriven

Den ligger & väntar på nattduksbordet på mej den boken oxå , visst e´det härligt att läsa en riktigt bra bok ??
Nästan bättre än sex .... Eller inte ??
Ha en fin Söndag

2 Annelie:

skriven

Det är underbart när man har en bra bok..nackdelen är att det är så jobbigt att lägga den ifrånsig då ;-)

3 Jenny:

skriven

Håller med!!!

4 Mia:

skriven

Har läst alla tre nu och skulle GÄRNA läst fler!

5 Vaniljis:

skriven

Ja ja, jag ska köpa dessa böcker... ;)

6 Maria:

skriven

Man önskar att dom aldrig ska ta slut.

7 ejmia:

skriven

Anna´h: Ibland kan det vara svårt att välja..;)
Annelie: Hade hellre läst än jobbat idag.
Vaniljis: Gör det!
Jenny, Mia & Maria: Trist att det bara blev 3 =(

8 Helen:

skriven

Ja den boken är verkligen bra, det är en utav tre böcker tror jag min käre bror sa till mig. Fötfattaren dog ju tragiskt nog för inte så länge sedan tror det var -04 ca 50 år gammal.
Som du säger så hade polisen nog fog för sitt agerande, han var troligtvis känd hos dem sedan tidigare.
Ha en bra dag

9 Trolda:

skriven

Tack för tipset! alltid kul att få ny inspiration vad gäller böcker, speciellt nu då hösten tränger sig på (även här, ja) ha en fin söndagkväll!
Trolda - kramar

10 My:

skriven

Så bra!! Kunde inte sluta läsa...nu väntar jag på bok nr 3!

Kommentera här: