Ryggskott...igen!!!




Jag tror jag blir galen!!  I morse där jag böjer mig över en fodertunna i stallet knäpper det till i ryggen igen och en brännande smärta  sprider sig ner i benen. Ryggskott igen!! Jag har kurerat mig med liniment, Citodon och en promenad för att leta en tappsko nu på morgonen. Vis av erfarenhet sen förra ryggskottet så är promenerande bra. Peppar, peppar så känns det inte riktigt lika illa som sist, eller så är det Citodonen som hjälper mig redan?
I alla fall så blir jag hemma från jobbet idag, solen skiner men det blåser kallt så än så länge är det inte så skönt ute.
Ska inta ryggläge nu en stund och läsa mina favoriter, tur att jag har min laptop!
1 Åsa.S:

skriven

Aj då, du får krya på dej!
Hoppas det "släpper" fort

2 evans:

skriven

Usch, ryggskott är minsann ingen höjdare! Har du blåliniment till hästarna? Det brukar vara skönt även för människor :) Bli bättre!

3 ejmis:

skriven

Åsa.S: Tack!
evans: Hästliniment är det enda linimentet som hjälper tycker jag, du får kanske ta med det du också i helgen?!

4 Mimi:

skriven

stackare inte du oxå :-(

5 Helen:

skriven

Hoppas at det inte är lika allvarligt som förra gången, vet av egen erfarenhet att det för jä**t ont. Tyvärr är det så att har man en gång drabbats så kommer det tillbaka igen, åtmindstone är det så för mig.
Hoppas det går över snart o ha en bra dag

6 ejmis:

skriven

Mimi: Jo, jag med =(
Helen: Det är tyvärr ett återkommande besvär för mig också.. =(

7 Carina:

skriven

Usch, ryggskott är inget att leka med.
Ta det lugnt nu

8 Erika:

skriven

Inte skönt med ryggskott! Hoppas att det går över snabbt =)

Kommentera här: