Rörd till tårar

image171          

Hemma hos oss är det jag som är den blödiga som gråter till tv-program, böcker, tidningar, radio osv.
Min gubbe har under alla år vi varit tillsammans aldrig fällt en tår framför tv:n men i måndags var det dags.
Jag satt framför datorn och han låg och kollade på Extrem Home Makeover, helt plötsligt säger han " Nej nu är det färdigt, nu gråter JAG också till ett tv-program".
Han är för gullig min gubbe!!!

                                                                       
                                                                     
1 Åsa.S:

skriven

Härligt med män som kan visa känslor så!

2 Helen:

skriven

Kan inte heller se det programmet utan att börja gråta. Är oxå en sådan liperska.

3 Nina på Johangården säger:

skriven

Säger som Åsa.S

4 Camilliondollar Baby:

skriven

Va gulligt!

5 Conradsina:

skriven

Great .Now i can say thank you!

Kommentera här: