Problem med Youtube-inlägg??

Är det bara jag som har problem att titta på youtube-inlägg i bloggarna om jag öppnar den aktuella bloggen via min länk-lista?
Öppnar jag en blogg i ett helt nytt fönster genom att INTE använda länken så är det inga problem!!
Är detta ett problem bara hos mig eller är det ett problem som blogg.se har?
Det här är lite irriterande tycker jag!!

                                   
1 Mimi:

skriven

Hej! Hur gör man om man vill lägga in filmsnuttar tex från sin mobil i sin blogg? Vet heller inte hur man lägger in från youtube...men jag vill gärna lägga in sånt jag har filmat från min mobil...

2 ejmis:

skriven

Mimi: När det gäller mobil till blogg har jag noll koll men från Youtube så kopierar du embed-adressen, klickar på html på din blogg och kopierar in embed-adressen där. Lycka till!

3 Jenny:

skriven

nej men den har segat innan och på flera sätt. Tex problem med att lägga upp bilder,mm

4 Camilliondollar Baby:

skriven

För ett tag sedan hade jag problem att se dem, men inga idag.

Kommentera här: