Nu är den här


Första nattfrosten har kommit. Nu på morgonen ligger den som ett vitt glittrande nät över gräset. Höst!
Men kalla nätter brukar ge fina dagar och tittar jag ut så är solen på väg upp och himlen är molnfri.
Nu åker jag på jobbet, ha en bra dag!
1 My:

skriven

Frost, hua! Ha en bra dag på jobbet!

2 Jenny:

skriven

3 grader här när vi stack iväg till skola och dagis men ändå kändes det inte så kallt,vindstilla och soligt.Jag skulle säga att det var en perfekt dag om det inte vore augusti fortfarande och i min värld borde vara 20 grader mitt på dagen (ursäkta gnället men jag tjurar fortfarande över piss-sommaren,det går snart över,jag lovar)

3 Åsa.S:

skriven

Här har den inte varit än, nattfrosten. Men det dröjer väl inte...
Ha det gott!

4 Annelie:

skriven

Ja den är här...alldeles för fort kom den. Ha en fin helg!

5 Nina på Johangården säger:

skriven

Isch för frost och halka. Vad jag vet så var det ingen frost hos mig. Ha en skön kväll!

6 Mia:

skriven

Vilken fin bild...åsså frasar det så härligt när man går i gräset..*L*

Kommentera här: