Morden i Midsomer



Gillar den här serien men...är det bara jag som tycker att avsnitten den här sommaren har varit tråkigare än vanligt? Jag tror jag har slumrat till en stund i varje avsnitt den här säsongen....   =(
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Ingen serie, jag följer.

2 Vaniljis:

skriven

Kan den helt enkelt ha blivit sämre? ;)

3 My:

skriven

Håller med, de sista har varit riktigt tråkiga...somnat eller gått och lagt mig har jag med!

4 ejmis:

skriven

Hoppas sista avsnittet blir en riktig höjdare annars blir jag besviken!!!

5 Mia:

skriven

Jag har tydligen inte missat nåt, då? Brukade alltid se den förut men nu har jag antingen jobbat eller somnat...

6 Cissi:

skriven

Jag håller verkligen med! Jag är glad att fler har uppmärksammat det, de senaste avsnitten har verkligen inte varit bra. Jag har inte orkat sett hela avsnitten.

Kommentera här: