Mindre kul och kul

Idag har jag två grejer som jag ska göra, det första är en mindre kul grej,nämligen ett tandläkarbesök. Det är inte så att jag tycker det är obehagligt eller så, jag är mest bekymrad över räkningen...Att bara sätta foten innanför dörren går ju på 500:- och eftersom jag har problem med tandsten så lär det väl bli ännu dyrare. Sånt här gillar jag INTE att lägga pengar på!!

          

Den andra grejen jag ska göra idag är att jag ska träffa 2 kompisar, E & A-C. E har fyllt år så jag och A-C ska bjuda henne på mat och trevligt umgänge när hon slutar jobbet idag. Det är sånt jag med glädje lägger pengar på!

    

Nu ska jag försöka hinna med att läsa mina favoritbloggar också innan det är dags att åka!
Ha en bra dag!!
1 Pia:

skriven

Ja du...det är "sura" pengar, att lägga på tandläkaren, vi väntar tills vi är tillbaka i Spanien innan nästa besök, bra mycket billigare. Ha en bra dag för övrigt

2 Pia:

skriven

det låter kul med tjejfräffen ha det så trevligt :)

3 Jenny:

skriven

usch,jag ska också till käftis snart,buhu det kommer att eka i min plånbok...
Undrat vad deras timlön blir *L*

4 Maria:

skriven

Ja tandläkaren är inte kul myck roligare att lägga ut pengar på sina vänner & få göra nåt kul. Hoppas ni får det trevligt.

5 My:

skriven

Hoppas tandläkarbesöket var både billigt och smärtfritt! Och tjejträffen trevlig :)

6 Anonym:

skriven

Nä, visst finns det hundra saker man hellre vill lägga pengarna på än tandläkaren... men, men, det måste ju göras... Lycka till!

7 Syrran:

skriven

Ska till tandläkaren i nästa vecka...tråkigt att lägga pengar på.

8 Helen:

skriven

Då blev det både trevligt o mindre trevligt idag då. Kul att det blev en tur med tjejerna, hoppas ni åt o drack gott.

9 Lauritsvilja:

skriven

Thank you for producing such a down to earth site.

Kommentera här: