Men GW.....!!!




Jag har alltid gillat Leif GW Persson men nu har han väl ändå gått för långt!
Om han inte gillar Camilla Läckbergs böcker så är det väl bara att sluta läsa eller...??!!
Hon skriver förmodligen inte sina böcker för en professor i kriminologi utan för vanliga "Svenssons" som vill ha en spännande deckare att koppla av med.

Skärpning GW!!

1 Åsa.S:

skriven

Jag läste också det där... riktigt "skitnödigt" tycker jag!

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Håller med...sluta läs!

3 Vaniljis:

skriven

Exakt, han behöver inte läsa. Man undrar hur mycket som är sant. Verkar vara trams. Gillar GW också - klockrena kommentarer jämt. Hans böcker är suveräna.

4 Mia:

skriven

Han kanske är lite rädd för konkurrensen?

5 evans:

skriven

Äh, det finns alltid en massa besserwissrar. Tur att det finns litteratur för alla smaker - även hans... Hoppas att du har en bra dag idag!
PS. Tack för att jag blev tagen av dig! Hade missat den kommentaren under mitt internetkras. Nu vill inte denna dator länka, så jag får vänta lite med att föra uppdraget vidare :/

6 Jenny:

skriven

Vad besviken man blir,tycker annars om honom.
Förstår inte hans resonemang med att "duktiga" författare inte tjänar pengar på sitt skrivande men att såna som skriver dåliga böcker som Läckberg tjänar multum
Eh,kanske för att majoriteten av bokläsare föredrar Läckberg?
Det är som Brunner och Ranelid som hoppar på deckar kvinnorna. Är så trött att få höra vad som är fiiiint att läsa och vad som är skit bara för att det inte är prosa...
Ähh,fram för alla stilar och låt folk få läsa det dom vill!!! Själv älskade jag Hjalmar Söderberg som yngre och idag läser jag "bara deckare" men jag är väl fördummad hemma mamma? *L*
Ledsen för det långa inlägget!

7 crue Annika:

skriven

håller med dej totalt !

8 Maria:

skriven

Surt sa räven...

9 My:

skriven

Verkligen dåligt av honom! Så många som läser Läckbergs böcker och älskar dem, han klankar ner på oss med då? Idiot!

Kommentera här: