Ljumma vindar



Att sitta och köra häst efter en lummig skogsbilväg en kväll när en ljummen vind blåser är en härlig upplevelse.
Man får en skön känsla i kroppen av värmen, ljudet av klapprande hovar och doften av svettig häst.
Jag hoppas vi får en lång och varm höst...
1 Mia:

skriven

Gud va mysigt det lät :-)
Kram

2 Pia:

skriven

Härligt det låter :)
hur går det för era travare? ni ska inte till Åby och köra eller så?

3 Trolda:

skriven

Låter fantastiskt härligt!
Trolda - godkväll

4 Helen:

skriven

Efter denna mysiga berättelse kändes det nästan som om det var jag som satt bakom "ratten" för det är det enda jag kan styra, hästar är tyvärr inte mitt ämne även om jag hade velat :)
Sov gott så hörs vi i morgon.

5 Annelie:

skriven

Kul om det blir ett litet föl=)
Va härligt det lät..är det vanlig vagn eller är det travhäst du kör?
Ha en fin natt/Kram

6 Anonym:

skriven

det lät härligt :)

7 Maria:

skriven

Härligt med höst, alla dessa vackra färger.

8 Vaniljis:

skriven

Det hoppas jag med!! Ha en trevlig dag!! Kram

9 My:

skriven

Det hoppas jag med, gillar hösten! En solig, klar höstdag...finns inget vackarare..

10 ejmis:

skriven

Mia: Det är det!
Pia: Önskar det vore så men det är inte dags för det ännu...
Trolda: Det är verkligen fantastiskt!
Helen: Tråkigt att du inte kan pröva, det är roligare än bilkörning.
Annelie: Vi har travhästar.
Maria: Ja, jag gillar hösten.
Vaniljis & My: Då håller vi tummarna för en lång och varm höst!

11 Lotta:

skriven

Jag körde häst förra veckan för första gången på 12 år!! Det var helt ljuvligt! Min lånehäst är fd travare och gudasnäll. Jag ska låna sele och vagn mer gånger, både hon och jag sken av lycka!

12 ejmis:

skriven

Lotta: Vad kul att du har möjlighet att köra igen! Det är alltid roligare om hästen är snäll också, bråkstakar har jag fått nog av!!

13 Mimi:

skriven

Så härligt det låter... Jag jobbade med travhästar för ett antal år sedan... Saknar det då och då...

14 Chroniclemalk:

skriven

Thank you for producing such a down to earth site.

Kommentera här: