Gula löv



Tog en promenad förut och såg att björkarna börjar få gula löv. Inte många men dom finns där. Det är höst i luften idag också. Trots att solen skiner så är det kyligt, det blåser en kall vind. Blåsten för också med sig massor med frön från björkarna.
Det gör mig egentligen ingenting att hösten närmar sig, jag gillar höst, men det får gärna vara en varm höst...
1 Mia:

skriven

Jag älskar hösten eller iallafall början på den,det är så otroligt vackra färger i naturen då.
Kram

2 Elle:

skriven

här på västkusten regnade det svinkalla droppar :( det känns tungt att hösten kommer när sommaren knappt varit här.

3 Camilliondollar Baby:

skriven

Märkte också att det var en kyligare vind imorse. Men jag vill nog ha sommar lite längre, den har ju precis kommit.

4 Ninni:

skriven

Vacker bild...och snygg blogg!
Tack för titt på min blogg..ha det bäst!!

5 Anonym:

skriven

I know, synd är
det..skulle gärna velat ha sommar lite till :p

6 Junitjej:

skriven

Redan gula löv?! Jag har inte sett enda än.
Intresserad av att gå någon av dessa kurser?
http://junitjej.blogg.se/1187374042_kurser.html

7 Åsa:

skriven

Hösten e här..har vart riktigt kyligt idag... : (
Du e utmanad btw..kika in på min blogg så får du se.. Kram!

8 Carina:

skriven

Har vandrat i cybervärlden i min sömnlösa natt (så går det när man sovit de mesta timmarna de senaste två dygnen)jo, jag hamnade på en sida som jag bara måste visa dig www.krutrut.se

9 Vaniljis:

skriven

NEJ, säg inte så. Vill inte. Blundar. Vill inte ha höst.. :(

10 Maria:

skriven

Jag gillar hösten eller rättare sagt jag gillar nog alla årstiderna. Tänk en vacker höst dag med alla färger på träden, solen skinner & himmlen är alldeles blå. Helt underbart.

11 F:

skriven

hösten gillar jag skarpt.. men tror nog de gula löven beror på torra marker. Lite tidigt annars, eller?

12 Christermerethe:

skriven

Very well done site! Please keep up the good work.

Kommentera här: