Grisöron




Vad ärdet med hundar och grisöron??? Mina 4 hundar är fullständigt galna i dessa illaluktande saker. Jag tycker inte att grisöronen i sig är äckliga men lukten!!! Dom luktar vekligen fruktansvärt illa!! Men vad gör man inte för att dom små raringarna ska ha det bra..?

Är era hundar också galna i grisöron??
1 Jenny:

skriven

Svärisarnas cocker älskade också grisöron! Fast jag kommer inte ihåg hur dom luktade tyckte bara det såg äckligt ut *L*

2 Mia:

skriven

Kan undra om katterna tycker om dom....också???

3 ejmis:

skriven

Mia: Med dina katter är nog inget omöjligt!!
;)

4 Matilda Maräng:

skriven

Hejsan, tack för titten på min blogg :)
Min jycke-en f.d kapplöpningshund,Crisse han är helt gaaalen i dessa..tar 2 micro sekunder så har han ätit upp rubbet-finns inte tillstymmelse till grisöra när han är klar! Fattar inte..*skakar på hövve*

5 NewMe:

skriven

Oh ja, gris är bland det bästa som finns...i alla former. Och jag håller med, det luktar inte gott!

6 Mimi:

skriven

Jaaaaa både knorrar och öron ;-). men håller med dig om att de luktar inte särskilt gott. Min vovve är även galen i hundburkmat och det stinker. Hon får ju torrfoder men ibland blandar jag i lite burkmat för hon tycker det är så gott. Hon står och gnyr jämte mig under tiden jag öppnar den äckliga burken :-D

7 Carina:

skriven

Jodå, mina föräldras stövare är en bortskämd rackare som endast ska ha grisöron som belöning.
kommer han hem till oss så går han till vårt skafferi och tigger, tar jag fram av Goldies levergodis eller dyligt så ratar han det och yllar om att det duger inte.

8 Glennalice:

skriven

God bless you

Kommentera här: