God natt!

I morgon är det arbetsdag för mig igen, jag börjar 7.00 så det är väl hög tid att lägga sig nu.
Måste läsa lite i  "Män som hatar kvinnor" också innan jag somnar. Den är verkligen bra!

Sov gott och dröm sött!!

                  image209
1 Borthy:

skriven

Tjena! Nu sitter man här igen i sena natten och läser bloggar. Funderar också på att hoppa i säng snart och läsa en bok jag köpte idag, en pocket. "Nobels testamente" L Marklund. Läst?
Jag har varit dålig på att läsa böcker en period, hoppas att det kommer till mig snart igen..men då kanske man inte hinner blogga som man vill?
Vad jobbar du med? Har glömt? 07.00 Låter som vården som jag? Sov gott. / Borthy

2 Camilliondollar Baby:

skriven

God natt och sov gott!

3 Åsa:

skriven

Hoppas att du sover riktigt gott! Ha en bra dag imorgon! Kraaam..

4 Vaniljis:

skriven

Åhhh, lille söte bebisen. Tänk att dom är så söta när dom sover... :)
God morgon till Dig!

5 Trolda:

skriven

Hoppas du sov gott o drömde sött...=D Och att du får en bra dag på jobbet.Själv bär det iväg snart också....
Trolda - godmorgon!

6 Jen:

skriven

Vilken härlig bild :)

7 Jenny:

skriven

hoppas du får en bra dag på jobbet!

8 Maria:

skriven

Ja du har härlig läsning framför dig, jag har läst alla tre med Stieg Larsson. Helt fantastiska böcker, svårt att sluta läsa. Vart som en drog tycker jag. Njut!

9 Think Twice:

skriven

Den har jag hört ska vara bra med, men inte läst än...får bli ett senare projekt!
Är djupt inne i Dan Browns böcker nu, som jag gillar skarpt!

10 Annelie:

skriven

Men gud vilken gullig bild =)Hoppas du har en bra dag på jobbet!

11 Angelica:

skriven

Åh herre gud vilken adorable bild - vilken sötnos till bebis :)

12 My:

skriven

Spännande läsning då kan jag lova :) Ha en bra dag!

13 Pia:

skriven

det sötaste jag sett :)

14 Vidarkathinka:

skriven

Great site, keep up the great work

Kommentera här: