God morgon!

image141

Vilken härlig morgon! Solen skiner, fåglarna kvittrar och flugorna surrar, jag tror det är sommaren som kommit tillbaka!
Vi har varit ute nu på morgonen och flyttat "muisarna" till nytt bete, fixat i stallet och ätit frukost.
Idag ska jag försöka greja lite ute på gården bl a så behöver gräset klippas.
Kvällen igår var jättemysig hos E & H och deras tre småttingar. Vi åt, drack och hade allmänt trevligt.
Nu ska jag ta en snabbrunda bland favoriterna sen är det ut i solen som gäller!!
1 Åsa.S:

skriven

Ha det så trevligt med gräsklippningen! ;P

2 Helen:

skriven

Önskar att jag varit lite mer som dig, orkat med ett sådant liv du har, det låter underbart samtidigt som jag förstår att det är otroligt mkt arbete oxå.
Ha nu en härlig dag, här lyser solen varmt oxå.
Kram

3 Mimi:

skriven

Ja äntligen är solen här!!
:-)
Bröllopet är 22:a sept.

4 Jenny:

skriven

Varför har jag ingen sol här? Anar den svagt bakom tunnt molntäcke men inget kanon väder här *buhu*
What have I done to deserve this???
Skicka gärna lite till Södra stockholm ni som har...

5 Gunnarjessica:

skriven

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

Kommentera här: