1 Camilliondollar Baby:

skriven

Tur att man ska gå och sova, ifall det skulle hända nåt. God natt!

2 Anonym:

skriven

Tror jag inget på.. ;) God morgon, ha en underbar dag. Eller god natt till dig.

3 Mia:

skriven

Jaså är det därför jag sovit oroligt inatt??!!

4 Pia:

skriven

sova när det är fullmåne? ja, men väldigt dåligt

5 Jenny:

skriven

Min dotter föddes efter fullmåne-natt och det fanns en tavla med nålar i rosa och blått för hur många barn som fötts varje dag och då var fullmåne-dagar utsatta och det VAR fler nålar där,vilket barnmorskorna själva tyckte stämde bra...

6 My:

skriven

Oj då! Har missat den :) Så antagligen påverkar den inte mig.

7 Nina på Johangården säger:

skriven

Jag sover ofta gott i fullmånens sken... för jag släpper in månljuset genom fönstret, så har jag alltid gjort.
Men nä, inte blir jag speciellt extra hårig dessa nätter... hehe
Ha en bra dag!

8 evans:

skriven

Fullmåne och ugglor... Ja, igår kväll var det verkligen spöklikt!

9 Vonny!:

skriven

Kanske var därför som jag hade mardrömmar inatt. Vaknade av att jag pratade o grät i sömnen. Men så brukar det vara även när det inte är fullmåne...

Kommentera här: