En liten uppmuntran

Hittade den här lilla filmsnutten hos Åsa.S och eftersom detta är en film som kan användas av oss vanliga dödliga när vi känner oss som riktiga "ruggugglor" så måste den bara spridas vidare!
1 Mia:

skriven

Tack,jag behövde se det idag!

2 Mia:

skriven

Tack gode gud, det finns hopp!!!!

3 solgudinna:

skriven

Herre gud!!!!
Hur snygga hade inte vi blivit med en sminkös????
Så ser inte jag ut en söndag morgon dagen efter ens.
Kram.

4 Pia:

skriven

vilken tur att att dom är normala, precis som vi, vi blir väl också så där snygga om vi vill :)

5 Camilliondollar Baby:

skriven

Snacka om skillnad! Inte fan blir det sån skillnad på mig, när jag har skickat lite smink i ansiktet. Förresten, ser jag inte ens sådär hemsk ut på morgonen.

6 Helen:

skriven

Visst är det så, inte ens de kan se ut som filmstjärnor varje dag. de är ju trots allt bara vanliga människor.

Kommentera här: