En förvrängd bild av verkligheten

Hos Vaniljis fick jag tips om en sida på internet där man kan ladda upp en bild av sig själv och sen förvränga den.
Det var riktigt kul kan jag säga!!
Här kommer resultatet, så här ser jag ut....nästan.....  =)


                  image219
1 Think Twice:

skriven

Den är kul..har provat på den tidigare!

2 Mimi:

skriven

HAHAHAHAHA måste jag prova...;-)

3 eva:

skriven

Du är en riktig söting ;)

4 Åsa.S:

skriven

Nej, vad kul! Teatar direkt!

5 Carina:

skriven

Du liknar ju de där japanska serie tjejerna...kommer inte på vad de heter??:/

6 Pia:

skriven

jättegullig :)

7 Vaniljis:

skriven

Vad söööt du är! ;)

8 Anonym:

skriven

Åh, det måste jag också prova, det kan ju inte bli värre än vad det redan är!

9 solgudinna:

skriven

Så söt du är. Liknar en Manga figur.
Kram.

Kommentera här: