Dagens ros

Blue Roses

Dagens ros får gå till min frissa. När jag kommer in på salongen och hon får beskedet att hon får göra vad hon vill med min kalufs idag igen så blir hon jätteglad och utropar "Gud vad kul! Jag vet precis vad jag ska göra!"
Sen fixar hon och grejar med färg och form och jag är verkligen jättenöjd!
Frisyren är kort och färgad mörk med slingor av svart och en mörk röd-svart nyans. Svårt att beskriva men det blev riktigt bra. Jag har fått flera komplimanger för håret idag och det känns alltid kul.
1 Anonym:

skriven

Det är jättekul när det blir bra!! Grattis!! *L*

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Kul att du blev nöjd!

3 Maria:

skriven

Visst är det härligt när man går därifrån nöjd. Måste ringa min frissa oxå, håret är inte kul nu.

4 Carina:

skriven

Man blir ju nyfiken på kalufsen din.
Själv hade jag en tid hos frissan i dag men avbokade
pga. Gävleresan.
Så nu blir det till att vänta 14 dar på ny tid

5 Nina på Johangården:

skriven

En sådan frissa är guld värd! Ha en bra dag!

6 Mimi:

skriven

Wow låter riktigt snyggt..

7 Pia:

skriven

Vi vill see!! in med fotot nu :)

Kommentera här: