Dagens rapp!

Dagens rapp vill jag ge till folk som inte kan ge f.n i andras grejer!!!
Gubben ringde nyss hem, på väg till jobbet hade han stannat på macken, när han kommer till bilen igen har någon idiot slulit ett av extraljusen!! Det fanns tre stycken extraljus men förmodligen hann dom bara ta ett innan dom var tvugna att sticka iväg.
Sånt här gör mig så förbannad!!!

                                
1 Mia igen:

skriven

Kan det vara så j***a svårt att låta bli andras saker???

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Va fan, inget får man ha i fred.

3 Trolda:

skriven

Vad trist! förstår om ni är besvikna och arga...Det är så ledsamt att vissa människor inte vet vad som är ditt o mitt....
Trolda - kram

4 Mimi:

skriven

Ja sånt där blir man tokvansinnig på!

5 janna:

skriven

fan folk är ju förhelvete helt dumma i huvet !

6 Cajsa:

skriven

Jävla idioter alltså!

7 Maria:

skriven

Ja vad ska man säja! Man blir så arg när man hör sånt.

8 Annelie:

skriven

Fy va
trist för er...jävla fjån som förstör för andra.

9 My:

skriven

Håller med! Våra kromade ventiler på däcken som maken satte dig förra veckan (ja fråga inte mig vad det är riktigt, jag såg det inte ens...)försvann efter bara 1 DYGN! Otroligt..

Kommentera här: