Dagens rapp

I natt blev jag riktigt arg på blogg.se,igen! Det är alldeles för ofta som det inte fungerar! Satt och skrev en kommentar i natt när allt bara blir ERROR!!! Visst kan det strula, det förstår jag men inte 7 dagar i veckan! Är det inte helt ur funktion så är det t ex omöjligt att lämna kommentarer eller läsa andras bloggar...ja jag behöver väl förresten inte räkna upp vad som strular för jag har en känsla av att jag inte är ensam om att irritera mig över detta...morr...=(

image138
1 Helen:

skriven

Håller med dig ejmis, funderar på att byta till ngn annan blogg. Men vilket jobb att börja om på nytt!

2 ejmis:

skriven

Qristall: Jag vet! Och när det fungerar är det ju bra!

3 Nina på Johangården:

skriven

Ibland är blogg.se som en pestsmittad härd. Fast inte bara ibland heller. Allt för många gånger är det totalstopp. Och ändå betalar jag för att få blogga!

Kommentera här: