Dagen som gått

image147

Vår loppis-runda idag blev "sådär", det är flera loppisar som redan stängt och på några var det väldigt tunnsått men några fynd blev det för L i alla fall, Jag nöjde mig med ett par jättefina örngott och några handdukar till stallet idag. Fynd för 20:-.
På vår runda idag hamnade vi till slut i Järvsö. Där letade vi oss ut till Torön där vi käkade middag och hade en mysig stund med utsikt över sjön.

                            image148

 När man är ute efter vägarna nu så märks det att det går motv höst.Flera ställen har bara öppet en vecka till innan dom stänger för sommaren. Det känns lite konstigt faktiskt nu när högsommarvärmen är här. Men det är så  klart inte vädret utan datumen som styr. Det blev i alla fall en jättetrevlig dag, jag tror jag och L har "ventilerat" det mesta idag.

1 Åsa.S:

skriven

Visst är det kul att springa på loppisar och fynda!
Fast jag håller med att det känns konstigt att sommarna snart är slut, det har ju just börjat...

2 Carina:

skriven

Torön är verkligen ett smultronställe att åka till.
Vi arbetskamrater har varit dit två år i rad nu som avslut till sommaren.
Var ni inte in till Stenegården och tittade?

3 ejmis:

skriven

Åsa.S: Hur kul som helst med loppisar!
Carina: Jo vi var upp dit en sväng, tänkte äta där först men buffén var slut och deras middag var lite väl dyr tyckte vi.

4 Maria:

skriven

Ja jag hör att det blev några fynd i dag.

5 Mia:

skriven

Men det är ju skönt bara att komma iväg en stund också. Torön har jag inte varit på, så nu är det DU som ska ha tack för tipset. *L*

6 Helen:

skriven

Alltid skönt att åka på tur, du fyndade iaf ngt.
Känns inte bra att vi går mot hösten redan nu men, men bara att acceptera.

Kommentera här: