Cold Case och start på en ny bok



Vår kväll i tv-soffan avslutades med ett avsnitt av Cold Case och jag fick naturligtvis gråta en skvätt på slutet som vanligt.
Nu är det dags för sängen och första kapitlet i en ny bok, jag ska börja läsa Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor".
Jag hade egentligen tänkt spara den ett tag till men idag ringde en kompis och övertalade mig att börja med hans böcker NU.
Hennes övertalningsstrategi var mer en uppmaning än en önskan =)  " Får jag inte nån att prata om dom här böckerna med snart så blir jag galen, dom är SÅÅÅ FANTASTISKA".
Så jag kör väl igång då =) Lovade visst också att jag skulle ha läst dom första 100 sidorna innan vi ses i morgon så det är nog bäst jag lägger på ett kol nu  =)
Sov gott och dröm sött!!
                                            

1 Camilliondollar Baby:

skriven

God natt och sov gott!

2 Åsa:

skriven

Godnatt! Sov så gott! Kraaam...

3 Mia:

skriven

Godmorron! Åh, dom böckerna är såååå bra!!! Har precis avslutat serien...

4 My:

skriven

Läst de två första? Jag håller på med nr 2, och är helt inne i den, så bra!

5 ejmis:

skriven

Mia: Har fortfarande inte hört någon som INTE gillar böckerna.
My: Har inte läst någon förut, måste läsas i ordning har jag hört så då gör jag väl så jag med =)

6 Jenny:

skriven

jag har trean kvar,dom är jättebra men 2:an är bättre än ettan tyckte jag

7 eva:

skriven

Jag blir avundsjuk på dig som har alla tre böckerna framför dig att läsa ...

Kommentera här: