Är det verkligen på riktigt?



I eftermiddag när jag vilade inför nattens arbete kollade jag lite på tv och hamnade mitt i Jerry Springer Show.
Jag har sett hans show tidigare men nu måste jag bara få veta...är det på riktigt eller är det show med skådespelare på scenen?
Kan det verkligen finnas så mycket galna människor? Och att dom dessutom vill visa upp sin galenskap i tv!!
Och dom inte bara säger galna saker utan dom flyger dessutom på varandra och slåss!!
Är det någon som vet, sanning eller ett spel???
1 Jenny:

skriven

Det skulle man vilja veta. Jag vet att Ricky Lake show hade problem med att gäster tog sig dit och "hittade på" sina roller bara för att få vara med i tv. Det kanske händer i hans show också? Det sjuka är att ibland ser man ju hur knytnävar verkligen träffar. Håller med ,ett helt sjukt program.
Springer som ska hålla sina moraliska tal har förresten blivit filmad i hemlighet när han hade sex med 2 gäster samtidigt (en mor och dotter-vad annars) *L* Lite kuriosa bara...

2 Vaniljis:

skriven

Jag tror det är både och. Show liksom för att roa. Tycker bara det är fjantigt. Min dotter tycker det är kul med Ricky Lake. Hör henne skratta högt från sitt rum när hon kollar på det. Kul att det kan roa någon. ;D Och ja, det finns en himla massa puckon i USA som gladeligen blottar sitt urflippade liv...

3 Helen:

skriven

Har oxå råkat på det programmet men hört att det ska vara skådisar, men vem vill se sådana idioter, för det är vad jag kallar dem. Annars verkar ju USA var fyllt med galningar av olika slag!

4 My:

skriven

Jobbiga program! Och säkert fejk, men jag vet inte. Ricky Lake är likadan...

5 Maria:

skriven

Man vill ju tro att allt är fejk för inte kan väl folk vara så där knäppa.

6 ejmis:

skriven

Jenny: Mor och dotter!! Ja, man undrar ju som sagt...!
Vaniljis: Ricky Lake var en favorit när jg var yngre, hon har hängt med några år.
Qristall: Det är sant...
My: Men man kan bli fast i det bara för att det är så sjukt!
Maria: Ja vem vet..?

Kommentera här: