Ängeln i rummet

Med denna låt önskar jag er alla en god natt, nu ska jag mysa en stund med gubben!  Dröm sött!! 


    
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Bra låt! God natt och sov gott!

2 Åsa:

skriven

Natti! Hoppas du sover riktigt gott! Kraam..

3 Vaniljis:

skriven

Åhh, du har lagt upp min favorit genom tiderna! Kan hela texten utantill.. Är jag själv och lyssnar på höööög volym händer det att jag gråter för jag tycker den är så vacker! ;)

4 My:

skriven

Godmorgon, och ha en skön fredag!

5 Mia:

skriven

Den är riktgt skön att lyssna på, så här på morronen också. Hon har en underbar röst...

6 Jenny:

skriven

Hoppas du sov lika sött som jag gjorde i natt!!!

7 Nina på Johangården säger:

skriven

Åh, hon är bra! Hoppas din natt var god och att din dag blir bra!

8 Carina:

skriven

Eva D har jag gillat sen ungdomen.
Sedan Anna Linds bortgång så tänker jag på henne när jag hör den här låten :/

Kommentera här: