10 september

image173


Jag har blivit inspirerad! Den 10 september tänker Åsa.S börja sitt nya träna-och-äta-nyttigare-liv. Jag ska hänga på och göra ett nytt försök att minska midjemått och vikt och försöka få bättre kondis. För mig blir det power-walks och kanske något pass/vecka i gymmet på jobbet. När det gäller ätandet så kommer jag att satsa på GI.

Någon fler som vill hänga på?? 24 dagar till start!!
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Funderar...hmmm...

2 Åsa.S:

skriven

GI är nog väldigt bra, nackdelen är att de övriga i familjen inte brinner för det direkt... *suck* Orka laga olika mat typ!

3 Lotta:

skriven

Jag hade tänkt börja på måndag :D Tänkte försöka träna 2 ggr/v och äta lite nyttigare.

4 Carina:

skriven

Här är en som borde :?

5 evans:

skriven

Jag kan vara med! Fast jag startar pa lordag med fem traningspass... Jag har tappat de sista bokstaverna...

6 Mimi:

skriven

Jag är gärna på fast jag börjar tidigare än er... Mitt bröllop är ju den 22 sept.. Var det denna utmaningen du menade :-)???
Powergå kan jag iof inte just nu pga ryggen men äta GI vill jag gärna...

Kommentera här: