Tips någon?????

Jag är verkligen avundsjuk på alla människor som är  duktiga och intresserade av att pynta och göra fint till påsk, jul osv.
Påsk-pynt har jag inte satt upp på flera år, jul-pyntet tar jag bara fram för att jag måste och har jag folk hemma på mat så dukar jag i sista sekunden utan "krusiduller".
Men jag tycker verkligen att det är jättesnyggt och läckert när jag kommer hem till andra som gjort fina dukningar, pynt och arrangemang.....får t o m inspiration att fixa något själv...men inspirationen sitter inte i särskilt länge tyvärr.
Jag skulle verkligen behöva tips på JÄTTEENKLA  MEN SNYGGA saker man kan göra utan att det tar mer än 5 minuter, är det möjligt???
Nu är ju påsken över men det är väl snart dags att börja tänka på att fixa lite på gården,,,,,
Ge mig inspiration någon..........................

Upgrade Your Email - Click here!

1 Tina:

skriven

Om det kan vara nån tröst så har jag inte en enda påskgrej jag heller. Men njuter ändå haha! Så du kan lugnt ha en fin påsk /Tina

Kommentera här: