Storm

Upgrade your email with 1000's of cool animationsIdag är det orkanvarning över Norrland. Här hemma skakar huset av den kraftiga vinden och saker blåser omkring på gården.
Varken hundar eller katter vill vara ute, dom ligger hopkurade och bara sover.
Gubben och jag tänker faktikt grilla ikväll trots blåsten, någonstans måste vi väl ändå kunna hitta lite lä...

Upgrade Your Email - Click here!

1 Anonym:

skriven

Stormen drog och slet i huset, strömmen försvann tre gånger på ett par timmar, tur man har triangiakök..:-)

2 Helen:

skriven

Tack för att du gillar mina recept hade tänkt lägga in ett om dagen men ja det har inte blivigt av, får skärpa mig för har datorn full med smått o gott:)
Skönt att stormen är lite lugnare nu, föresten grillade ni igår;)
Min kära svägerska gjore inte det i alla fall..hon bor på Alnö så ni är på samma ställe på kartan ;)
Glad Påsk

3 ya:

skriven

Vi har bott i husvagnen i helgen. Jag trodde den skulle blåsa bort. Var riktigt otäckt att försöka sova när hela vagnen gungade av blåsten. Hoppas att stormen är borta nu. /YA

Kommentera här: