Nöjd med dagen

Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsJag hade inte så höga förväntningar på den här dagen men det har verkligen varit en superdag!
Jag börjar misstänka att vår föreläsare läste min blogg innan han gick på jobbet i morse för idag blev det både diskussioner och inte en enda upprepning.
Dessutom så var det högsommarväder i Gävle och jag och min "skolkompis" hade tid över innan tåget gick hem igen så vi passade på att äta middag i solen på en parkbänk. Sådana dagar kan man inte klaga på!!!
Nu i kväll har jag dessutom fått uppdatera mig på mina favoritbloggares sidor så nu är dagen fulländad!!
 

Upgrade Your Email - Click here!

1 ya:

skriven

Kul att föreläsningen överträffade dina förväntningar. Blir så mycket roligare då :) och sitta i solen är inte dumt det heller :))

Kommentera här: