Nattarbete

217560-3

Jag jobbade i natt och jag är ju verkligen ingen nattmänniska så det  brukar vara jobbigt för mig framåt "småtimmarna", ögonen blir grusiga och ögonlocken tunga som bly (men vad gör man inte för att få en arbetstidsförkortning?!)                                                                                                                                                                     I natt var det väldigt lugnt på jobbet ,alla patienter sov ,så jag fick den goda idén att jag skulle passa på att skriva lite i min blogg men det fungerade inte alls, det verkade som om hela bloggen låst sig!!!
Jag har ju inte bloggat så länge men tycker redan att det verkar vara ganska mycket stopp i systemet, eller är det bara jag som har otur???
I stället satt jag och surfade lite och hittade den här underbara bilden, snacka om att sova skönt!!!!
Jag tog mig i alla fall igenom natten utan att somna på min post och nu väntar en 4-dagars ledighet: Yes!! :-))
 
1 Sebastian Vettel:

skriven

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

Kommentera här: