Lite tråkigt

Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsEftersom jag åkt dit riktigt på det här med bloggandet så är jag inne och kollar mina favorit-bloggare ganska ofta och nu har det nästan inte varit några nya inlägg alls under de senaste dagarna.
Var är ni?? Vad gör ni??Jag längtar efter er!!!

Upgrade Your Email - Click here!

1 qristall:

skriven

Precis som du har jag fastnat rejält för det hära bloggandet, passar på att höra om 69:an var god;)Jag gillar den iaf:) En annan god drink är Passoa o apelsinjuise o mycket is. Ha en fortsatt trevlig lördagkväll.

2 Anonym:

skriven

Åh så underbart att höra att man är saknad! Du är för go. Tidsbrist är orsaken! Men i morgonbitti så lovar jag att sätta mig ner, rapportera från besiktningen m.m. Trevlig helg!!!

3 ya:

skriven

Skönt att vara saknad! Är fullt upp just nu, men ska snart blogga igen.

Kommentera här: