Börja träna

 
Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsI morgon är det dags....det som borde gjorts för väldigt länge sen....jag ska börja träna!!
Efter konditionstestet vi fick möjlighet att göra på jobbet så har jag det nu svart på vitt...jag har kondis som en 75-åring!!!
Vi har ju jättebra träningmöjligheter på jobbet, helt gratis, så jag har ingenting att skylla på. Det är bara att se till att ta sig dit och köra igång! Min plan är att träna på morgonen må-ons den här veckan sen får det bli några raska promenader på hemmaplan till helgen.
Hoppas jag fixar det här nu.............................

 

Upgrade Your Email - Click here!

1 ya:

skriven

Träning ja, tänker också alltid att jag ska komma igång. Gör inte som jag bara o gå ut för hårt ... ta en promenad varannan dag så kroppen hinner förstå vad som är på gång.
Lycka till!

2 Peter:

skriven

Hej och välkommen till min blogg, trevlig blogg du har själv.

Skulle själv behöva ha en liten kondistest:-)

3 Peter:

skriven

E det ok att jag länkar till dig? Du får gärna länka mig

4 Rikardidunn:

skriven

Site was very helpful. thank you

Kommentera här: